AkzoNobel uitgeroepen tot Top Employer in drie markten

AkzoNobels voortdurende toewijding om de beste arbeidsvoorwaarden te bieden aan haar werknemers is erkend door het Top Employers Institute. Het bedrijf ontving de officiële certificering in drie van haar kernmarkten, namelijk Brazilië, China en het Verenigd Koninkrijk (VK).

De behaalde accreditatie betekent dat AkzoNobel de Top Employer status voor het zesde jaar op rij heeft behaald in het VK and voor het vijfde opeenvolgende jaar in China. In Brazilië was dat voor het tweede jaar op rij.

Het Top Employers Institute is een wereldwijde organisatie gericht op het certificeren en erkennen van werkgevers die uitstekende arbeidsvoorwaarden bieden.

AkzoNobel receives triple recognition as Top Employer

“Bij AkzoNobel geloven we dat de groei van onze business direct gekoppeld is aan de groei van onze mensen,” zei Marten Booisma, AkzoNobels HR-directeur. “Ik ben ontzettend trots dat onze inspanningen om onze werknemers te ontwikkelen en een goede werkomgeving te creëren opnieuw erkend zijn.”

Wendy MacDonald, AkzoNobels HR-directeur in het VK: “Ik ben verheugd over het feit dat AkzoNobel de Top Employer certificering heeft behaald. Dat we voor het zesde jaar op rij erkend zijn laat onze voortdurende toewijding aan het creëren van een goede werkplek zien. We geloven allemaal in onze medewerkers en begrijpen hoe essentieel het is om ons te richten op de persoonlijke ontwikkeling van onze mensen, en hen de best mogelijke werkomgeving te bieden.”

Een belangrijk onderdeel van de certificering is het doorlopen van een streng onderzoeksproces waarbij hoge standaarden behaald dienen te worden. Om de validiteit van het proces verder te versterken, worden alle antwoorden onafhankelijk getoetst.

“Optimale arbeidsvoorwaarden zorgen ervoor dat mensen zich op zowel persoonlijk als professioneel gebied kunnen ontwikkelen,” gaf Top Employers Institute CEO David Plink aan. “Onze diepgaande analyses concludeerden dat AkzoNobel een uitstekende werkomgeving en een breed scala aan creatieve initiatieven biedt, van secondaire arbeidsvoorwaarden en werkomstandigheden tot Performance Management-programma’s die goed doordacht zijn en volledig in lijn zijn met de bedrijfscultuur.“

Voor meer informatie over het Top Employers Institute en de certificering: www.top-employers.com.

Voor meer informatie over hoe het is om bij AkzoNobel te werken, kunt u onze carrièrepagina bezoeken: https://www.akzonobel.com/careers/career-overview

Contact for this publication

Contact for other questions