AkzoNobel Capital Markets Day 2014

Vandaag zal AkzoNobel in Londen een ‘Capital Markets Day’ houden. Het doel van deze bijeenkomst is om analisten en investeerders nadere inzichten te verschaffen in de operationele strategieën die het bedrijf in zijn drie Business Areas volgt. CEO Ton Büchner zal de introductie verzorgen, waarna presentaties zullen volgen van de verantwoordelijke leden van het Executive Committee en CFO Keith Nichols.

In een vooruitblik op de bijeenkomst zei Ton Büchner: “Tijdens onze laatste Capital Markets Day vorig jaar introduceerden wij een nieuwe visie en strategie voor het gehele bedrijf, alsook financiële doelen voor 2015, die gericht zijn op winstgevendheid en waarde-creatie. Een jaar na dato zijn we goed op weg om deze doelstellingen te behalen. Ik verheug me erop om vandaag meer kleur te kunnen geven aan de operationele plannen die we in onze drie Business Areas implementeren onder leiding van mijn Executive Committee-collega’s Ruud Joosten (Decorative Paints), Conrad Keijzer (Performance Coatings) en Werner Fuhrmann (Specialty Chemicals).”

De bijeenkomst begint om 12:30 GMT en is live online te volgen via AkzoNobel’s website. De presentaties zullen beschikbaar zijn vanaf 12:30 GMT.

Contact for this publication

Contact for other questions