AkzoNobel lanceert digitaal jaarverslag 2017: het verhaal van een opmerkelijk jaar

AkzoNobels geïntegreerde jaarverslag 2017 is nu online beschikbaar. De speciale site met interactieve inhoud, infographics en video's, bevat de financiële resultaten van het bedrijf en zakelijke hoogtepunten van een gedenkwaardig jaar.

In zijn CEO-statement zegt Thierry Vanlancker dat 2017 "een tijd van ongekende verandering" was voor AkzoNobel. Hij voegde daaraan toe dat “de vastberadenheid van het bedrijf om waarde te ontsluiten, groei te versnellen en bij te dragen aan het succes van onze klanten - om een ​​wereldmarktleider te worden in de verf- en coatingsindustrie - met de dag sterker wordt."

Klik op de onderstaande videolink om meer van onze CEO te horen.

Het jaarverslag 2017 is beknopter en gebruiksvriendelijker. Het biedt uitgebreide informatie over de nieuwe strategie van het bedrijf en de weg naar twee doelgerichte, goed presterende ondernemingen – Paints en Coatings en Specialty Chemicals. Een nieuwe feature is een speciale tijdlijn, die de belangrijkste gebeurtenissen van het jaar in kaart brengt. De intuïtieve functionaliteit maakt de informatie op de hele site eenvoudig te vinden.

Een van de vele zakelijke hoogtepunten van het afgelopen jaar was de opening van onze meest vooruitstrevende verffabriek in Ashington, Verenigd Koninkrijk. "Het is een tastbaar bewijs van hoe wij  onze strategie activeren. Ik ben enorm trots op wat onze collega's daar hebben bereikt", vervolgt Vanlancker.

Voor meer informatie over Ashington - 's werelds meest geavanceerde en duurzame verffabriek - klik hieronder.

Gedurende het jaar heeft AkzoNobel ook samengewerkt met The Ocean Cleanup - via het merk International - voor de grootste schoonmaakactie in de geschiedenis. Bekijk meer over dit spannende project door de onderstaande video te bekijken.

Het digitale jaarverlag 2017 maakt gebruik van responsive ontwerptechnieken en bevat interactieve en geanimeerde grafieken en biedt de mogelijkheid om te vergelijken en specifieke zoekfuncties te gebruiken.

Klik hieronder om de website van het jaarverslag 2017 te bezoeken.

Contact for this publication

Contact for other questions