AkzoNobel steunt Oranje met kleur

Deze zomer vindt het WK 2014 plaats in Brazilie en ook het Nederlands elftal zal daar hun beste beentje voor zetten.

De selectie van bondscoach Louis van Gaal bereidt zich in het "Estádio José Bastos Padilha Gávea” in Rio de Janeiro voor op de ontmoetingen met wereldkampioen Spanje, Australië en Chili. Dit Braziliaanse multisportcomplex werd in 1938 in gebruik genomen en staat bekend om de rijke(voetbal)historie.

Ondanks dat het multisportcomplex van CR Flamengo onlangs zijn 75e verjaardag vierde, voldoet het ruimschoots aan de eisen die de KNVB aan een trainingsaccommodatie voor een mondiale eindronde stelt. AkzoNobel is trots dat het als Nederlands bedrijf een steentje kan bijdragen aan het Team Base Camp van Oranje in Rio de Janeiro. Met de 1.781 liter verf die AkzoNobel beschikbaar stelt, wordt het Estádio Gávea opgefrist.

Het team van AkzoNobel in Brazilie is ervan overtuigd dat de locatie in perfecte staat zal zijn op het moment dat de spelers hun intrek nemen in Estádio da Gávea om zich voor te bereiden op het wereldkampioenschap.